Wednesday, August 12, 2009

Rindu dikala sibuk...

Salam...

Singgah kejap utk bace komen2..rasa hepi ade komen dari my siblings..eventhough komen abe mi tu tak membina..hehe..sori abe mie..

Anyway..thanks to all of u..abe mie..suha..coz sudi luangkan masa bace entri2 dalam blog ni..tambah semangat nak menulis...tapi..masa kdg2 tak mengizinkan..hopefully..pembaca 'setia'.setia ke? hehe..blog ni sabar menunggu utk entri2 akan datang..

Ok...tngok tajuk blog pun boleh predict kan..
semua exco2 kuliyyah skrg sibuk menguruskan Islamic festival yg bakal berakhir hjung minggu ni...jadi saya pun sibukla sama...hehe..menyibuk pun ade jugak..dek kesibukan yg 'biasa..ttpi tlh djdkan luar biasa bg org2 sprti saya'...masih ada masa2 terluang walaupun seketika untuk merindui abg2 di bumi anbia' sana..apa khabar mereka agaknya..em..pada adik2 saya di perlis n johor..awal ramadhan nanti turun umah along yea..hehe..kita sambut ramadhan same2..

rindu pada kalian sentiasa ada walau disaat mana pun saya berada...lebih2 lagi pada cik dan aboh..yang tu tak usah dikata..bila terasa rindu kan ku sebut nama kalian dalam doa saya..sentiasa..Mis u all..argh..bicara tentang rindu...


Erm..Saya rindukan seseorang saat2 ni..entah mengapa rindu padanya bertandang seperti kebiasaannya.. rindu pada bicaranya..rindu kemanjaanya..benar2 rindu..doa saya..moga allah menjaganya selalau,kaulah sahabat..kaulah teman setiaku...:-)ehem..

Em..kelmarin sempat ke majlis konvokesyen Master abe ngah di Um,jemputan khas,,hehe..Insyaallah..ade kelapangan saya akan tulis entri pasal tu..tungu yea semua..dan yg pasti gambar2 masa hari besejarah abe ngah tu..saya upload sekali..pasti abe mie n suha teruja nak tengok..kiki..nak g tak de peluang..so,tgok gambar pun jadi la ek..

ok..tu saje buat kali ini...
entri kali ini nampak macam ntah ape2 ntah..tapi bagi yang memahaminya...alhamdulilah..=)

Jumpa lagi..
Salam..

No comments:

Post a Comment