Monday, November 9, 2009

Ahli baru keluarga kami...

Assalamualaikum...
Alhamdulillah...pada 12/10/09 baru2 ni..keluarga kami telah menerima kedatangna ahli baru dengan kehadiran anak saudara saya yang keenam...yg diberi nama Widad Zafira Bt Amran. Widad merupakan anak saudara perempuan saya yang ke2,anak ke4 along saya...kehadirannya ckup2 dinantikan...

So now, upload gambar widad yang telah saya ambil pada hari ke-6 widad dilahirkan...sekaligus menunaikan permintaaan abang mi yg nak sgt tengok widad..here some pics....



 

 

 

gembira dapat anak saudara baru.. sekarang widad kat rumah saya..uminya tengah berpantang..tinggallah abang lokman n abang imam dengan abi widad kat seramban tu..widad kt kg dengan kak aisyah,Ayah sue n Che Nie..

Moga2 widad terus membesar dengan sihat..doa kami moga widad menjadi permata hati buat umi & abinya dan terus membesar menjadi anak yg solehah..ameen...

Abang imam ,abang lokman dgn kak aisyah tak sabar nak main dgn widad..tanbah sepupu widad..naquib dan wafiy..hehe..jumpa raya haji nanti...chat2 selalu...

Ok..tu je setakat ni...
nak teruskan 'perjuangan' untuk paper seterusnya..12/11..Juristic study of judiciary..
Salam Imtihan...

Wsalam...

No comments:

Post a Comment