Sunday, March 28, 2010

~Good Luck semua...:)~

Assalamualaikum...

Sudah agak lama tidak meng'update' blog saya ni...terkejut saya bila singgah di blog sahabat saya dan terperasan dkt bloglist dia..yang juga tersenarai blog saya.' Updated One month ago'..hah..sudah sebulan blog ini tidak diusik..:)saya singgah sebentar...sekadar menitipkan sepatah dua kata...hehe..


Sekarang, fatrah exam...sibuk???mungkin..yang pasti buku2 itu perlu dibace, nota2 perlu disiapkan..supaya senang nak study dimalam exam....hurmm..banyak2 malam..nape malam exam tu jugak baru nak study:)tabiat yang sukar diubati..Alhamdulillah..dipermudahkan Allah..diberi nikmat kesihatan yang berpanjangan...:)4 paper sudah selesai..tinggal lagi 2...mohon sgt2 agar dipermudahkan urusan dunia..lebih2 lagi di akhirat kelak..


Ok..rasanya belum terlambat nak wish Goodluck pada teman2..:)masih ramai yang sedang berjuang..dan akan terus berjuang dimedan peperiksaan..semoga mendapat kejayaan...Najaahan Baahiran wa Mutafawwiqan..Allahumma Aameen..









Sampai ketemu lagi...:)  


Sekian...Wassalam...

No comments:

Post a Comment